sobota, 21 grudnia 2013

KIM JESTEM

W COACHINGU NIEZMIERNIE ISTOTNA JEST RELACJA COACH- KLIENT. 

Dlatego tak ważny jest odpowiedni wybór coacha.

I dlatego kilka słów o mnie.


**********************

SYNERGIA 

Mój Coaching jest wynikiem wiedzy i umiejętności, jakie zdobyłam podczas studiów i licznych godzin praktyk oraz ze wszystkich wcześniej zdobytych życiowych doświadczeń i bieżącego uczenia się.

Jestem naukowcem, co wyposażyło mnie w duszę ciekawego poszukiwacza, odważnie zgalającego w nieznane miejsca, eksperymentatora zdolnego do logicznego myślenia i wiązania faktów w celu wyciągania trafnych wniosków. Moje wykształcenie związane z fizjologią człowieka daje mi również wiedzę o naszym biologicznym funkcjonowaniu i pozwala na zrozumienie behawioru na poziomie biologicznym.

Z pasji serca zaczęłam tańczyć i uczę kobiety tańca, szczególnie Burleski, wykorzystując ją jako narzędzie do otwierania na kobiecość i uwalniania swobody naszej cielesności. Tworzę artystyczne projekty i występuję na scenach, co daje mi doświadczenie kreowania oraz zmagania się ze strachem przed oceną, ekspozycją i pokonywaniem tego typu pojawiających się przeszkód. Moja wysoka świadomość ciała i jego spektrum ruchu umożliwia mi pracę z nim, szczególnie dzięki głębokiej wiedzy na temat jego biologicznego i psychologicznego (z racji bycia coachem i psychologiem) funkcjonowania. Tym samym wykorzystuję w swojej coachingowej pracy ciało jako przekaźnik wiedzy o nas samych.

Z potrzeby serca od lat zaczytuję się w książkach psychologicznych i ta sama potrzeba serca zawiodła mnie również do Warszawy na studia Praktycznej Psychologii Społecznej na SWPS, a potem prosto do Londynu na studia w jednej z najlepszych na świecie coachingowej szkole: Coaches Training Institute (CTI), którą ukończyłam, odkrywając swoją życiową drogę. Obecnie poddaję
się wyższemu poziomowi certyfikacji, również w CTI, uwzględniającej stugodzinne praktyki z klientami, obowiązek bycia coachowaną, superwizje grupowe oraz indywidualne oraz finalne egzaminy ustne i pisemne.


Prowadzę: 


* indywidualne sesje coachingowe z kilentami, 

* coachingowe warsztaty grupowe

* coachingowe sesje ukierunkowane na pracę z ciałem (Coaching somatyczny).

Tak więc:

kombinacja mojej wiedzy o biologicznej naturze człowieka, o funkcjonowaniu jego psychiki i o pamięci zapisanej w ciele oraz jego mądrości – daje mi unikatowe spectrum wiedzy i umiejętności, bardzo potężną pełnię.

I w to właśnie wierzę – jesteśmy synergią ciała, umysłu i psychiki i by żyć w pełni, każdy z naszych aspektów potrzebuje wzrastać.


BYCIE ŻYWYM WYMAGA PEŁNI 


Serdecznie zapraszam na próbną (bezpłatną) sesję coachingową.


Pozdrawiam

Dominika Świątecka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz