czwartek, 19 grudnia 2013

Klienci o mnie


********
Dwie sesje z Dominiką odblokowały moje serce. Po prostu. Tak, ja wiem, ze wszyscy je mamy ale teraz ja je czuję. Patrzę w dół na unoszącą się pierś i wiem, że jest tam moc nie do zdarcia. Moje serce jest tak piec hutniczy, którego już nie da się ugasić. Już nie ma wstydu, jest tylko, a może aż pasja! Pasja, czy to brzmi jak komunał? Być może, ale do tej pory miałam wrażenie, ze ciągle cos pcham, zmuszam się, musze się mobilizować, jedna kawa, druga, trzecia, albo ciastko, ba tabliczka czekolady! Teraz nie mogę nadążyć, pomysły wysypuje się ze mnie jak klejnoty z otwartego kuferka. Brak mi czasu bo tyle to zrobienia, ale ja chce, chce! Robota mi się w rękach pali, tak jak ten piec hutniczy. Tak, sesje z Dominika odblokowały moje serce.

Agnieszka ~ Coach & Owner @ Coaching-Conversations  

Dziękuję moja kochana za powyższe :-)

*******


"As a coach, Dominika really sticks with you and gives you an immense amount of freedom to explore what you want to work on. 
Her non-judgemental,  supportive yet challenging approach, is inspirational and moves you forward.   I can highly recommend her for business and private clients."


Beverley, Paris, owner of private company


*******
I had an extraordinary experience with Dominika, who coached me in an area where I was stuck. I found her approach to be exactly what I needed: creative, loving, challenging and full of heart and soul. She asked me powerful, provocative questions that evoked insight and a shift in me that enabled me to move forward to a new, better place. Our work together was also a pleasure - a fun, joyful experience. I highly recommend this coach. Thank you, Dominika


- Cynthia Jacques

Director, C&E Jacques Partnership and Indigo 20/20 Ltd.


                                                                           *******


„Z przyjemnością piszę o mojej współpracy z Dominika Świątecka. Od czasu mojego pierwszego coachingu minęło już ponad pól roku, lecz bardzo wyraźnie pamiętam moje wątpliwości związane nie tylko z ideą coachingu, ale przede wszystkim moje własne zwątpienie w swoją moc sprawczą i decyzyjną. Dzięki wspólnie nakreślonym wartościom i celom, mogłem spojrzeć na siebie z perspektywy świadomego uczestnika życia, kogoś kogo przed sesjami coachingowymi z Dominiką czasami odwiedzałem, lecz nie wykorzystywałem. Sesje coachingowe pozwoliły mi na czerpanie z wewnętrznej odwagi, aby pełniej być w każdym aspekcie, zarówno w sensie bardzo osobistym, jak i zawodowym. Stałem się bardziej niezależny, odpowiedzialny i obecny. Myślę, że kluczem do tych odkryć jest przede wszystkim otwartość i determinacja Dominiki aby być dla klienta, która pozwala mi na swobodne bycie i szukanie, a każda odpowiedz jaka za sprawa sesji znalazłem jest moja, własna, prywatna. Dominika jako coach jest niezwykle uważna, intensywna i życzliwa, nie sposób czuć się skrepowanym i onieśmielonym.
Dzięki sesjom z Dominika znalazłem siebie jako człowiek który ma plany, cele i nigdy nie boi się po nie z ciekawością sięgać”.

B.K., UK, osoba prywatna
                                                                             *******

„Rok temu, w moim życiu wydarzyło się coś, co wywróciło je do góry nogami. Sytuacja była na tyle poważna, że postanowiłam szukać pomocy i tak trafiłam najpierw do jednego, potem do innego psychoterapeuty, ale efekty współpracy z nimi mnie nie satysfakcjonowały.
Dominikę poznałam jako instruktorkę tańca,  w momencie, gdy znów zastanawiałam się do kogo zwrócić się o pomoc. Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że zajmuje się także coachingiem, ale spodobała mi się jako osoba. Była pewna siebie ale nie wyniosła, widać było, że cieszy ją to co robi i ma świetny kontakt z ludźmi, jest życzliwa i otwarta. Dlatego bez wahania zdecydowałam się na próbną sesję u niej – wtedy, czyli jakieś 7, 8 sesji temu, stanęłam przed nią pokiereszowana, zagubiona, nie widząca sensu w życiu, pozbawiona energii młoda kobieta czująca się jak staruszka. Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Teraz zwykle wiem, czego chcę, umiem ocenić realnie swój potencjał, widzę to co mam a nie tylko to czego mi brakuje. Nie rozgrzebuję ciągle przeszłości. Wszystko to osiągnęłam dzięki własnej determinacji i pracy z Dominiką, która zadaje niewygodne i trudne pytania, daje do wykonania ćwiczenia,  które wymagają uważności i uświadamiają, co dla mnie stanowi jakąś wartość, a co nie, umie z moich wypowiedzi wyłuskać to, co w danym momencie jest najistotniejsze. Moim głównym celem była poprawa życia osobistego, ale dzięki temu jak zmieniło się moje postrzeganie ludzi i świata, jak zmieniła się moja świadomość, zaowocowało to także zmianami w sferze zawodowej. Nawiązałam współpracę z ważnym dla mnie partnerem biznesowym i wynegocjowałam takie warunki współpracy, na jakich mi zależało, a gdy zmieniły się realia na mniej korzystne dla mnie, spokojnie i rzeczowo przedstawiłam swój punkt widzenia,  co odniosło pożądany skutek. Kiedyś pewnie nawet nie podjęłabym takiej próby. Dzięki coachingowi, umiem wyznaczyć sobie cel i dążyć do jego realizacji, a Dominika świetnie "pilnuje" bym nie traciła go z oczu. Wiem też, że porażka nie jest jednowymiarowa, może to banał, ale naprawdę wierzę, że jak zamykają się jedne drzwi, to albo znajdzie się inny sposób aby je otworzyć albo trzeba poszukać innych drzwi“.

A.J., Założycielka i właścicielka własnego biznesu

                                                                             *******


Przed pierwszym naszym spotkaniem nie sądziłam, że taka sesja może mieć aż taki wpływ na to co się ,,zadziewa” w nas... Pierwsze spotkanie było, jak trzęsienie ziemi, ale bardzo pozytywne i oczyszczające.
Czuję, że dałam krok do przodu, nie drepczę już ciągle w tym samym miejscu.
Podczas sesji było dla mnie ważne to, że czułam się wysłuchana, że moje problemy w Twoich oczach nie wydały się głupie i wyimaginowane a bardzo ważne, to, że nie czułam się oceniana. Bardzo na mnie działały Twoja otwartość, ciepło, wiara we mnie, Twój spokój.

Wiem jedno, że byłaś tą osobą do której właśnie powinnam trafić! Byłaś uważna, otwarta, ciepła, traktowałaś wszystko bardzo serio! Wiem też, że wszystko o czym rozmawiałyśmy co robiłyśmy wspólnie (niewtajemniczonym mogłyby niektóre rzeczy wydać się dziwne:)) to nie była zabawa a szukanie siebie bo Ty w to wierzyłaś i przekazałaś to mnie...
Dziś na mojej jabłonce widzę kwiatki a mam nadzieję że już wkrótce wyrosną owoce:)


I.K., Warszawa


                                                                           *******

Przed sesją z Dominiką niczego nie oczekiwałam, nawet nie wiedziałam do końca na czym to polega. Po pierwszej sesji byłam bardzo zaskoczona, wprost nie dowierzałam! To było dla mnie niesamowite przeżycie ile dzięki sesji z Dominika odkryłam w sobie. Po 4 rozmowach z Dominiką, czuję się świetnie. Moim największym problemem był brak wiary w siebie, Dominika pomogła mi odkryć we mnie rzeczy, które naprawdę sprawiły, że moja wiara w siebie wzrosła niesamowicie w górę. Jestem jej niezmiernie za to wdzięczna, moje blokady jakie miałam już nie są dla mnie problemem. Czerpię z życia ile potrafię. Dominika jest ciepła, profesjonalna, wspaniała osoba, z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Z całego serca dziękuję losowi, że postawił na mojej drodze Dominikę, która pomaga mi rozwinąć moje skrzydła.
Barbara, Londyn
 *******

uczestniczki 1 edycji programu W RYTM SERCA (2015): 


Spotkanie takiej kobiety i przejście z nią chociażby jednego małego kroczka w życiu jest rzeczą niebywałą. Cieszę się, że zostało mi to dane. Dziękuję.
_______________________

Dominika jest niesamowicie ciepłą osobą z taką aurą, która otula i sprawia, że chcę się otworzyć. Niesamowita inspiratorka i motywatorka oraz przyprawiaczka skrzydeł ;)
______________________________

Dominika Świątecka jest coachem, którego bardzo polecam. Jest zaangażowaną w pełni w proces, któremu towarzyszy. Jest uśmiechnięta, radosną i kolorową osobą, ale przede wszystkim jest świetnym fachowcem od ludzi. Umie sprawić, że uwierzysz w siebie i swoją siłę. Jeśli tylko jej zaufasz, poprowadzi cię przez trudną drogę w głąb siebie. Jest dr nauk biologicznych, ale zachowuje się jak każda z nas, ma lepsze i gorsze dni, nie mówi wyniośle mądrząc się swoja wiedzą. Jest bardzo empatyczna i chce się z nią przebywać, a w pracy z ludźmi angażuje się na 100%. Mówi zrozumiałym językiem, nie ocenia, nie krytykuje, zachęca i pobudza do działania do wyjścia z cienia. Jest osobą, obok której nie można przejść obojętnie, bo na każdym kroku widać że żyje w pełni.
______________________

Przede wszystkim, chciałabym podziękować za wszystko. Za to, że los najpierw pozwolił nam się spotkać w zupełnie innych okolicznościach. Poznałam Dominikę w kontekście tanecznym. Jak ta dziewczyna tańczy!!! Z pasją, ogniem, całą sobą.
Potem dowiedziałam się, że Dominika prowadzi warsztaty coachingowe. Postanowiłam zapisać się na taki warsztat i był to strzał w dziesiątkę. Zrobiłam to bardziej intuicyjnie, niż świadomie i przeżyłam niesamowitych kilka godzin, które zupełnie zmieniły moje życie. Tylko jeden warsztat a jakość życia przed i po nie do porównania. Podejście Dominiki do tworzenia warsztatów? Jak w tańcu - z pasją, ogniem, całą sobą.
Potem były sesje indywidualne, za które jestem niesamowicie wdzięczna.
A potem program W Rytm Serca. Zapisując się do programu również robiłam to intuicyjnie. I znowu był to strzał w dziesiątkę.
Dzięki Dominice, jej zaangażowaniu i wsparciu jestem ziemią odzyskaną, co prawda jestem na początku drogi, ale wiem - co by mnie na niej nie spotkało dam radę.
Projekt Życie jest w trakcie realizacji. Jestem Ci bezgranicznie wdzięczna!!!! <3 

 *******

Uczestniczka 2 edycji programu W RYTM SERCA (2016):


Dominika, kobieta która całym sercem , wątrobą i najmniejszym palcem u nogi czuje to mówi, wierzy i ma nadzieję :)"Sprzedaje samą siebie" by poruszyć serca innych , by jak czarodziejka wskrzesić a właściwie  rozniecić  płomień życia , który tli się w każdym  z Nas od chwili narodzin...i w zależności  co będziemy podkładać do ogniska naszego życia .. taki ogień ujrzymy... Dominika to dobry " podpalacz" :)

 *******

Uczestniczka 2 edycji programu W RYTM SERCA (2016):



Dominika jest właściwą osobą na właściwym miejscu. Spotkania z nią pozwalają na bycie sobą, dają przestrzeń na pracę w głąb. To coach, który nie ocenia, nie robi niczego na siłę, ma instynkt ale przy tym dużą wiedzę i ogromne doświadczenie życiowe (mimo młodego wieku). Na spotkania z Dominiką idziesz jak do najlepszej przyjaciółki, która czasem Cię przytuli bo wie, że musisz się wygadać, poklepie po ramieniu, wyściska, pochwali, doceni, ale jak trzeba to przy użyciu tylko zwykłych-niezwykłych pytań sprowadzi na ziemię. Miałam do czynienia z różnymi coachami, ale ten zdecydowanie jest na właściwym miejscu. Dominika miała mi pomóc znaleźć cel życiowy, a tak przy okazji w tzw. między czasie jeszcze pomogła uporać mi się z usystematyzowaniem systemu wartości, z samoakceptacją, ze świadomością, z przekonaniami i z odwagą. Przypomniała mi jak mogę na nowo marzyć i wprowadzać swoje marzenia w życie. Mogłabym tak pisać długo. Najlepszą rekomendacją jest moja zmiana, ale to każdy musi zastanowić się czy chce mieć jakość życia czy tylko mówić, że ją chce mieć. Ja zdecydowanie polecam Dominikę jako coacha i  człowieka twórczego i zaangażowanego w proces!

 *******
Uczestniczka 2 edycji programu W RYTM SERCA (2016):

Nie poznałam dotychczas w swoim życiu takiej osoby, która całym swoim jestestwem świadczy o tym czego uczy.
Działa na rzecz poprawy jakości swojego życia. Spełnia swoje pasje. Realizuje marzenia. Otwarcie mówi o sobie, swoich uczuciach i emocjach. Jest pewna siebie i twardo stąpa po ziemi. Ma do siebie dystans. Szanuje drugiego człowieka i wierzy w jego możliwości. Jest zawsze uśmiechnięta i promienna. Ale przede wszystkim jest profesjonalistką, która potrafi wydobyć z człowieka jego potencjał. No i ma w sobie coś z wiedźmy...


 *******
uczestniczka 1 edycji programu ROZWIJANIE SKRZYDEŁ (2016):

Dominka Świątecka jest coachem o ogromnym sercu i wielkich skrzydłach. Pobudza do działania nawet najbardziej zniechęcone osoby. Dzięki jej zaangażowaniu w pracę, otwartość, radość życia i konsekwencję w działaniu każdy nabiera ochoty na życie w taki właśnie sposób. Dominice można zaufać. Jest osoba na odpowiednim miejscu. Robi rzeczy zwyczajne w sposób nadzwyczajny. To jest taka stylistka życia. Dzięki współpracy z nią odnajdziesz siebie taka jaką jesteś, a nie stworzoną przez kogoś. Dzięki jej pracy „stylizacji życia” nie musisz być ubrana jak milion dolarów, bo to kim jesteś jest bardziej widoczne niż to w co jesteś ubrana. Każdy czuje się po spotkaniach jak milion dolarów. Na spotkaniach z Dominiką nie ma przepychu, zadęcia czy udowadniania kto mądrzejszy i najważniejszy. Tu zawsze najważniejsza jesteś Ty, nawet gdy grupa ma 10 osób. Dziękuję za towarzyszenie mi Dominiko przez te dwa lata. Jestem inna kobietą.  

         *******

UCZESTNICZKA 1 EDYCJI PROGRAMU ROZWIJANIE SKRZYDEŁ (2016):


Czasem byŚ uwierzyła w siebie potrzebny jest ktoś, kto najpierw uwierzy w Ciebie i popchnie Cię do samorealizacji. Dominika sobą i swoją pracą pokazuje, że można wpływać na własne życie i tworzyć jego jakość według własnych standardów. Prawdziwe robienie niewyobrażalnie niesamowitego, a nie piękne puste hasła. Czująca i pozytywnie ładująca baterie osobowość J



                                                                          *******


Uczestniczki coachingowego warsztatu pracy z ciałem Mądrość Ciała w ramach BabaFest (2013): „Podobało mi się stopniowanie bliskości z uczestnikami (od ćwiczeń indywidualnych do grupowych; świetne połączenie emocji z ciałem”, E.P. Olsztyn; „podobał mi się sposób prowadzenia zajęć, energia prowadzącej, ciepło, możliwość poczucia siebie; ważne było poczucie bliskości, zobaczenia siebie” A.M., Olsztyn; „podobała mi się atmosfera przyjazna i  otwarta, naturalność prowadzącej, zakres tematyczny warsztatów”, M. Z., Olsztyn; „podczas warsztatów ważna była dla mnie energia, umiejętności i wiedza Dominiki. Było zaskakująco i ciekawie i dzięki warsztatowi otworzyło się we mnie dużo nowego i ważnego” M.K., Konin; „prowadząca to gwarancja, że będzie ok, cokolwiek się zadzieje. Wynoszę z warsztatów zwiększoną motywację do pracy z ciałem” A.K., Konin.

                                                                             *******

Uczestniczki warsztatów coachingowych Kobiecy Ogród w ramach BabaFest (2013): „ważna dla mnie była atmosfera, profesjonalne podejście prowadzącej; czułam się dobrze, słuchana, nieoceniana, podobało mi się wszystko – sposób prowadzeni zajęć, ćwiczenia, osoba prowadzącej” R.R., Olsztyn; „Podobała mi się atmosfera otwartości, szczerości, sympatii; prowadząca profesjonalna, ciepła; wynoszę dużo przemyśleń i wyższą samoświadomość” D.T., Olsztyn; „ważna była dla mnie atmosfera warsztatów: przyjemna, swobodna; osoba prowadzącej – konkretna, ciepła, życzliwa, profesjonalna, mająca wiedzę i warsztat, współodczuwająca; podobała mi się forma warsztatów, wiedza prowadzącej i sposób jej przekazania, energia”, K.M. Olsztyn; „Prowadząca – dla mnie: pełnia. Bardzo, bardzo dziękuję prowadzącej. Bardzo.” E.Ch, Olsztyn; „ważna dla mnie była atmosfera – zrozumienie i bycie wysłuchaną, prowadząca cudowna; wynoszę konkretne rzeczy do przemyślenia”, M.S., Olsztyn

                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz